Svalnatý a elegantný zároveň.
Nový Diavel V4 kombinuje zdanlivo vzdialené technické a štylistické črty športových naháčov a svalnatých cruiserov. Týmto spôsobom uspokojí túžby širokej škály jazdcov: od športových nadšencov, ktorí hľadajú pohodlný a dizajnový motocykel, cez tých, ktorí si namiesto toho užívajú relaxačnú jazdu v mestskom prostredí, až po fanúšikov neuveriteľného výkonu.
Dare to be Bold
Svalnatý, drsný, so svojimi širokými „plecami“ a hrdo viditeľným výfukom so štyrmi výstupmi, Diavel V4 je navrhnutý tak, aby sprostredkoval odvahu a nezostal nepovšimnutý. Počnúc novým predným a zadným združeným svetlom až po výsuvné stupačky spolujazdca: to sú detaily, ktoré robia rozdiel a dizajn tohto motocykla ešte jedinečnejším a nezameniteľnejším.
Motor je základ
Nový Diavel využíva motor V4 Granturismo s objemom 1 158 cm3 ako ústredný prvok dizajnu motocykla. Poskytuje bezkonkurenčné potešenie z jazdy a neuveriteľnú dynamiku, pričom generuje maximálny výkon 168 koní a krútiaci moment 126 Nm. Extrémne ľahký a kompaktný agregát V4 Granturismo (odvodený z Desmosedici Stradale z Panigale a Streetfighter V4) zaisťuje pôžitok už od najnižších otáčok. Môže sa pochváliť aj nízkymi prevádzkovými nákladmi s veľkou údržbou každých 60 000 km (svetový rekord) a nízkou spotrebou paliva a emisiami vďaka rozšírenému systému deaktivácie valcov. Táto funkcia vyradí zadný blok nielen pri státí, ale aj pri jazde v nízkych otáčkach motora so zníženým zaťažením.
Maximálne potešenie z jazdy
Jazdné pozície, nízke sedadlo, široký volant a centrálne umiestnenie stupačiek, všetko tak veľmi blízké milovníkom prvej generácie modelu Diavel, se nezmenilo. Čo sa zmenilo je podvozok. Nová konštrukcia podvozku zaručuje perfektnú ovládatelnosť a ochotu v zatáčkách, vylepšená ergonomia, komfort pre jazdca i spolujazdca.
Objem 1158 ccm
Výkon 124 kW (168 hp) pri 10,750 otáčkach
Točivý moment 126Nm pri 7,500 otáčkach