450CL-C Bobber

Štýl a osobnosť

Jasný štýl modelu 450CL-C Bobber, ktorý maskuje moderné technológie v klasickom motocykli. Osobnosť ste však vy. Kdekoľvek a v akejkoľvek situácii. Klasický štýl nemusí znamenať len dizajn na prvom mieste. Vďaka nízkej hmotnosti, modernému podvozku a prekvapivo všestrannému motoru je radosť aj jazdiť. Upravený motor v porovnaní s ostatnými modelmi radu 450 vám nielenže poskytne disciplinovanú jazdu mestom a krajinou, ale prekvapí vás aj rýchlosťou a ukáže, že aj klasický bobber môže skrývať svoj športový charakter.

Motor

Pohonná jednotka použitá v modeloch 450SR, 450NK a 450MT má s modelom MT spoločné vyladenie, ktoré sa zameriava na dodávku krútiaceho momentu v strednom rozsahu. 2 vyvažovacie hriadele výrazne znižujú vibrácie motora a sú jedným z kľúčových prvkov jazdného komfortu. Vďaka kovaným ľahkým piestom a keramickej povrchovej úprave má motor prekvapivo športovú odozvu na vstupy jazdca. 270° posun kľukového hriadeľa približuje prejav motora koncepcii V-twin a dokonale dopĺňa celkový charakter motocykla.

3″ TFT displej

Klasický kruhový tvar 3″ farebného displeja TFT nenarúša štýl stroja a zároveň poskytuje jazdcovi moderné technológie. Samozrejmosťou je jasné a čitateľné zobrazenie jazdných údajov.
Prekvapením môže byť nastaviteľné upozornenie na zmenu prevodového stupňa.

Motorka pro jezdce

Ve srovnání s CL-C je jezdecká pozice na Bobberu mírně sportovnější díky vyššímu sedlu (710mm) a prakticky rovným nižším řídítkům. Stále se jedná o uvolněný motocykl. Jen je cítit více individuální soustředění jen na jezdce.

(Ne)chcete sportovat

Retro Boober na první pohled nenaznačuje, že by ostřejší jízda mohla být oblast, kde se motocykl chce pohybovat. Díky kompaktním rozměrům, nízké hmotnosti, nízkému těžišti a účinným brzdám je jezdec překvapen, jak jednoduchá a jednoduše přístupná může být sportovní jízda. A až vás přestane bavit nekonečné broušení stupaček, je velmi jednoduché a přirozené uvolněně brouzdat krajinou, nebo městem.

Plynulosť pre zážitok

Na prenos výkonu na zadné koleso sa používa ozubený remeň od renomovaného výrobcu Gates, ktorý zabezpečuje plynulejší prenos výkonu, nižšie vibrácie a hluk a je ďalším detailom, ktorý vytvára celkový zážitok z jazdy.

T-BOX / CFMOTO RIDE

Štatistika jazdy, nepretržité monitorovanie stavu motocykla a polohy.
Upozornenie na neštandardný stav motocykla a ďalšie funkcie.
To je aplikácia CFMOTO RIDE v spojení s komunikačnou jednotkou T-BOX.

Viac o motocykli >